::وعده حق::

طبقه بندی موضوعی

من جمعه به جمعه به خیال تو دلم رفت...

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

این سومین شعر منه...

تقدیم به آقای تنهایی...



من عادت بر ذکر مقدمه ندارم

عرض ادبی میکنم و فخر بدارم

شاعر که نبودم، نظر تو به سرم بست

درد تو قریحه ی تمام غزلم هست

ای لحظه ی شیرین سحر، حس لطیفانه

ای نازترین خاطره ی صبر زمانه

من جمعه به جمعه به خیال تو دلم رفت

هی دانه به دانه قسم فاطمه در رفت

هی دست به دندان که تو امروز کجایی؟

ای دست به پایت نکند باز نیایی

پروانه به امید تو میسوزد و هر گل

پژ مرده ی سوزش تو است و نی بلبل

باشد که تو باز آیی و مستانه بخوانیم

از بحر تو ما شهر و در و خانه تکانیم

هر جمعه دگر دلهره با شیعه نباشد

آقا تو بیا تا که سحر تیره نباشدپ




یامهدی

عبدالزهرا

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • ۳۷۰ نمایش
  • حسین سلیمانی

امام زمان

جمکران

حضرت مهدی

شعر

ظهور

غیبت

نظرات (۱)

  • ....همتا.. ..
  • عااالی ....  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی